sobota 18. června 2016

Peníze vzal, nábytek neudělal

KOŠICE. Policisté z Obvodního oddělení PZ Moldava nad Bodvou obvinili z přečinu podvodu 41letého Tibora z Košic.
Postel, Ložnice, Polštáře, Lúžkoviny, Domácí, Nábytek

"Ten v květnu tohoto roku v Moldavě nad Bodvou (Slovensko-okolí), pod záminkou výroby dřevěného nábytku v celkové hodnotě 1600 eur, vylákal od 26-leté ženy zálohu na výrobu 1100 eur. Nábytek v dohodnuté lhůtě nevyrobil a peníze utratil pro svou potřebu, "řekl nám mluvčí policie Alexander Szabó. V případě prokázání viny mu hrozí dvouleté vězení. 


Již jste možná zvažovali, zda se vyplatí koupit nábytek v obchodu nebo raději od živnostníka. Jistota je jistotu, české a slovenské obchody s nábytkem jsou více méně důvěryhodné. Ovšem výroba na zakázku může skrývat jakési podvodníky na které můžete narazit i vy. Necháte se napálit, nebo raději poběžíte do Asko nábytek, Okay a dalších ověřených obchodů?

42 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. To manžel jednou taky podobně naletěl. Nakoupil do firmy videokonferenční systémy, ale potřeboval aby mu je někdo nainstaloval. Ten můj hlupáček sehnal nějakého podivína kdoví odkud a nechal ho aby dělal svou práci. Ten prevít mu půlku z toho ukradnul a zmizel beze stopy! Aspoň že peníze nechtěl předem.. Dávejte si pozor, lidi by pro peníze udělali všechno!

    OdpovědětVymazat
  12. To je tedy opravdu škoda, to jsou ti novodobí zlodějíčci. Jako za starých časů, useknout ruce. Nic jiného na ně neplatí. Nebo si to hold udělat všechno sám, koupit elektrický hoblík srovnat si dřevo a udělat si to i tak, jak by člověk sám chtěl. Ještě ho zahřeje na srdci, že si to udělal sám a bez jakékoliv pomoci.

    OdpovědětVymazat
  13. Sám jsem dělal brigády v jedné truhlářské firmě a tenkrát mě hodně překvapilo, kolik fušerů a různých podvodníků se v tomhle odvětví nachází. Fakt jsem z toho byl úplně přimražený a trvá to ve mě doteď. Své o tom ví manželka, se kterou jsme vloni řešili novou kuchyň a já vhodného řemeslníka vybíral snad týden. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Toto se nám bohužel před několika týdny také stalo, že si od nás truhlář vzal peníze předem jako zálohu na výrobu vestavné dřevěné skříně a pak už jsme o něm neslyšeli. Zrovna jsme v tu dobu řešili s Jablotron cloudové propojení chytré domácnosti, takže jsme truhlářovi nevěnovali větší pozornost a dál jsme to neřešili. Peníze mu tedy zůstali a my jsme si objednal skříň z běžného obchodu s nábytkem.

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím. Dochází mi, že jsem naprosto mimo tématicky, ale neznáte nějaký web, který by mi pomohl s výběrem bazénu? Popřípadě pokud někdo tady už kupoval z https://www.top-bazeny.cz/. Koukal jsem se tam, a možná bych tam na konci i vybral, tak proto se ptám. Předem moc děkuji a omlouvám se.

    OdpovědětVymazat
  16. Podobný problém měl s řemeslníky i můj soused. Konkrétně měli za úkol vystěhovat jednu místnost a pustit se do nové podlahy. Když se do domu o pět dní později vrátil, přišel na to, že mu některý nábytek chybí. Kromě toho vzali i televizi. Poté, co mi to pověděl, jsem se rozhodl, že si radši budu dělat většinu oprav sám.

    OdpovědětVymazat
  17. No to jsou mi to ale hrozní lidé. Co oni si dnes dovolují je něco neskutečného. Jednou jsem viděla mladého kluka, který šel za stařenkou na ulici. Rozhlížel se jestli někdo nejde kolem, a v nestřeženém okamžiku starší paní ukradl obal na mince. Byla jsem tehdy těhotná, a tak jsem se zmohla jen na křik: “Zloděj!!!”

    OdpovědětVymazat
  18. No je tohle vůbec možné? Co si to ti lidé dovolují, že? Já bych je hnala. Mně kdyby takhle někdo okradl, tak by si na něj počkal můj manžel s partou dělníků z Balkánu. A to si ještě nedovedu představit, co by se těm lidem stalo, kdyby nám ukradli designový krb, který jsme si před pár lety do domečku pořídili.

    OdpovědětVymazat
  19. Z podobného scénáře jsem měl strach i během montáž krbových kamen, které jsme chtěli před zimou vyměnit. Jen málokdy věřím cizím lidem, takže nechat někoho pracovat v domě, když tam nejsem bylo dost těžké. Naštěstí se nic nestalo a proběhlo to bez problémů. Řemeslníci navíc byli velmi pečlivý, což mě přesvědčilo o tom, že se nemusím tolik strachovat.

    OdpovědětVymazat
  20. Proto jsem se rozhodla, že budu většinu věcí řešit sama a nebudu si do domu zvát řemeslníky. Samozřejmě se mi stalo, že jsem trochu přecenila svoje síly a zasekl se mi zámek u předních dveří. To už jsem nemohla řešit svépomocí a musela jsem zavolat zámečnictví, ale byli tam opravdu milí a ochotní, takže žádný problém.

    OdpovědětVymazat
  21. No to je mi teda podívaná. Mně kdyby se stalo jen třeba u něčeho méně cenného jako jsout třeba psí boudy že by mně realizátor utekl, tak bych si to s ním pěkně rychle jela vyřídit. To, co si dnes lidé dovolují, je opravdu neskutečné…

    OdpovědětVymazat
  22. Opravdu zlý člověk. Doufám, že si ty peníze alespoň užil. Já si nedokážu představit, že by takhle dopadla i moje rekonstrukce bytu Praha. Byl jsem rád, že jsem ty peníze na to byl schopen ušetřit, a pokud bych měl být okraden, byl by to pro mě asi konec.

    OdpovědětVymazat
  23. Bohužel máme s manželem také podobný zážitek, ale již si dáváme pozor a nikdy neplatíme žádnou zakázku předem. Od této zkušenosti si vybíráme jen firmy a řemeslníky, na které dostaneme jen dobré recenze od přátel či si je přečteme na internetu. Naposledy jsme si našli na internetu malířství, které nám vymalovalo celý dům a komunikace s nimi byla velice příjemná.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to já si jsem jistý že třeba v případě nějaké velké zakázky, když jde třeba o skladové haly, tak se jedná na smlouvu a nikdo si nedovolí jen tak sejít z cesty - ze smlouvy. Protože v případě že by nebylo zboží dodáno tak by se platily obrovské pokuty. A tomu se předchází právě férovým jednáním.

    OdpovědětVymazat
  25. Když si představím že bych si třeba u někoho objednala dětské zábrany a on by mně nic nedodal, tak bych ho asi vzala palicí. Jak si ti lidé v dnešní době vůbec mohou dovolit něco takového udělat? To je neskutečné kam jsme se to jako společnost dostali.

    OdpovědětVymazat
  26. Nějací lidé jsou prostě hajzlové, a je potřeba se s tím smířit. Já osobně jsem tedy alespoň velice rád, že při mé rekonstrukce bytu Praha jsem se potkal s fér firmou a žádné problémy nebyly. Právě naopak, pomohli někdy i když nemuseli.

    OdpovědětVymazat
  27. No to je opravdu strašné co se dnes děje mezi lidmi. Vždyť tady si nikdo ani nechce pomáhat, každý by jenom kradl, achjo. To se o takové expresní dopravě rozhodně říct nedá. Tam jsou lidé se srdcem na správném místě a v nejkratším možném čase se vás snaží pomoct.

    OdpovědětVymazat
  28. To je opravdu strašné co si dnes ti lidé dovolí. Je mi vás moc líto, nikdy bych se nechtěla dostat do podobné situace! Já sama jsem si teď sháněla vybavení do postýlky pro naše malé děti a kdyby mě někdo okradl byť jen o 50 Kč tak bych to pocítila na rozpočtu rodiny.

    OdpovědětVymazat
  29. No to je strašné co si ti lidé dnes opravdu dovolí. Mě kdyby takto třeba obrala krypto směnárna o nějaké mé těžce vypracované prostředky, tak bych se asi zbláznila. Opravdu nejsem zvědavá na to, že mně bude někdo vykrádat peněženku. Jsem dost dobře vzdělaná v právničině.

    OdpovědětVymazat
  30. Kdybych se mohla pochválit veřejně za jednu věc která se mně opravdu povedla v minulém roce, tak by to bylo jednoznačně rozhodnutí více se věnovat problematice investování do půjček . Tam jsme totiž s manželem Milanem vydělali přes 14 tisíc dolarů. A to je už moc pěkná suma. Člověk by řekl že rozumíme penězům.

    OdpovědětVymazat
  31. No stát se to mně, tak ho teda sedřu z kůže a nebo na něj vyleju veškerou vodu, kterou pojme naše plastové jezírko na zahradě. Udělali jsme si teď na zahradě nový skleník a už se těším na to až tam budeme s malou Mikuláškou sázet rajčata a v průběhu roku zalévat.

    OdpovědětVymazat
  32. Takto jsem z těch řemeslníků měla právě vždy strach. Že oni něco slíbí a nikdy to nesplní. To by se samozřejmě v jiné vyspělé zemi nestalo, nevěřím tomu. Co je dobré, je zajistit se finančně proti nečestným lidem dopředu. Bez ohledu na to, koho znáte. Já třeba to vyřešila bez https://napovime.cz/navod/jak-vybrat-lego/, kde jsem koupila lego dětem na investici.

    OdpovědětVymazat
  33. No tak to je teda ale opravdu velká pravda že peníze opravdu nejsou všechno. Přitom by si jeden člověk mohl myslet že když vám pomůže Zámečník Praha 1 a vy se dostanete do svého bytu na jedničce, tak že máte opravdu radostný život, ale pak tam objevíte zloděje a to je teda pech.

    OdpovědětVymazat
  34. Tak to je strašný příběh, neskutečné co si dnes ti lidé dovolí. Žijeme opravduv zajímavém světě. Vím moc dobře že třeba v půjčovně raftů by se nic takového nestalo. Tam si narozdíl od těchto případů lidí váží, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak to nám teda fotograf udělal rodinné focení v ateliéru a úplně v pohodě kvalitní výkon za pořízené fotky si nechal zaplatit. My jsme byli rádi že nám fotografie byly dodány asi do týdne přesně podle domluvy. S takovými lidmi se nám pracuje opravdu krásně, ještě když dělají tak krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  36. Vadilo mi že když k nám jednou do Prahy přišel řemeslník a já si zrovna musela jít udělat manikúru protože jsem byla připravena na to jít večer na ples, tak on nám normálně ukradl naše koupelnové předložky. To si jako myslí že za tu práci dostávají málo peněz že stále něco utrácí?

    OdpovědětVymazat
  37. To je opravdu ale strašné co se dnes dá spatřit na ulici za podvodníky, nemám pravdu? Tak oni si jako myslí že si mohou opravdu všechno přivlastnit nebo o co tady jako jde? Já třeba na nábytek od luceda.cz vydělávala několik měsíců. Kdyby mně někdo obral, to bych byla nesnesitelná.

    OdpovědětVymazat
  38. Kdybych měla trošku více peněz, tak bych se hned zajímala o to zda bych si zavlažováním ušetřila nějaké ty hodiny týdně. Už mě opravdu nebaví chodit s tou hadicí a neustále dávat někam pár litrů vody k rajčatům. Je to silně nemotivující.

    OdpovědětVymazat
  39. Ani nechci raději počítat kolik by si naúčtoval takový zámečník praha 1 kdybych v noci cestou z plesu nakonec nevyndala ty klíče které mně spadly do šachty. Já jsem byla už tak promrzlá až na kost a nechtělo se mi nic dělat. Do toho ta představa že někde budu ještě stát další hodinu, pfff

    OdpovědětVymazat
  40. Takzvaně udělat kšeft při stěhování firem a zmizet to by teda rozhodně nebylo nic pro nás a naši partu která se tím živí už nějaký ten pátek. Potkala jsem za tu dobu hodně pochybných lidí, ale nikdo nezůstal na místě kde by mohl něco krást.

    OdpovědětVymazat
  41. Poradit si s každou situací je už v dnešní době jednodušší ale je to teda dáno především tím že máme trošku více peněz. A tak když se prostě vracíme z Dlouhý a najednou u sebe nemáme klíče tak zavolat na zámečník praha 4 není problém protože víme že peníze na zaplacení prostě a jednoduše máme.

    OdpovědětVymazat
  42. U našeho ohřívače vody byl teď servisák a já jsem se nestačila divit tomu kolik tisíc korun si některý řemeslník skutečně dokáže vzít za to, že dělá, co ho baví a co mu skutečně jde. Přijde mi že některé kancelářské krysy berou více peněz, ale vlastně toho ani tak moc neumí.

    OdpovědětVymazat